Sziget 4. nap: Serj Tankian

Szombaton a Szigeten is beköszöntött a hideg, amit mi sem mutatott jobban, mint a 6-kor fellépő Róisín Murphy fehér pólója alatt meredő mellbimbója. A koncert amúgy nem volt rossz, mégis, a felénél jobbnak láttam eljönni, hiszen a kezdeti színvonal egyre jobban csökkent. Utána következett az est fénypontja, Serj Tankian, aki fergeteges koncertet adott. Annak ellenére volt nagyszerű a produkció, hogy egyetlen System szám sem csendült fel. Igen, tudtam, hogy nem fog játszani korábbi együttesétől semmit, de azért mégis reménykedtem egy kicsit. Viszont a koncert így is nagyon hamar eltelt, egy pillanatig sem lehetett unatkozni rajta.

Az est másik szupersztárja az R.E.M. volt, amit Goran Bregovicék helyett választottam. A fellépés nem volt rossz, de ahogy dap is írta, a számok olyanok voltak, mintha cédéről szóltak volna. És pont ez volt, amiért nekem nem tetszett különösebben az R.E.M., hiszen én egy koncerten nem ugyanazt szeretném hallani, amit otthon amúgy is bármikor hallgathatok. A koncert második felétől így elmentem egy szélcsendesebb helyre melegedni. Az est hátralevő részében sörözés illetve táncolás volt, egyedül Subscribe-ra néztem el két szám erejéig, de annyira nem fogott meg a zenéjük, hogy tovább maradjak. Összességében jól telt tehát a szombat, bár nem volt különösebben kiemelkedő a program. Most azonban megyek is ki, hogy legalább egy délután körbe tudjak nézni a civil szigeten, és hogy nyerjek egy csomó haszontalan dolgot.

Címkék: koncert, sziget2008