Moziajánló a következő hónapra

Tegnap néztem a friss megjelenéseket, és meg kell állapítanom, hogy sok jó film jön az elkövetkezendő bő egy hónapban. Most pedig következzen összesen 10 film, amit szerintem érdemes lesz moziban megnézni!

Január 24.:

  • Vágy és vezeklés - Romantikus dráma a jobbik fajtából, amúgy Oscarra is jelölték, szóval a műfaj kedvelőinek erősen ajánlott.

Január 31.:

  • Alien vs Predator: Requiem - Az imdb-n 5,5-re értékelték, a rottentomatoes-on 17%-ra, ennek ellenére tuti moziban nézős. Ha tényleg annyian halnak meg a filmben, ahogy azt az előzetesben ígérik, én nem fogok nagyot csalódni.

Február 7.:

  • Charlie Wilson háborúja - Az Amerikai gengszter előtt láttam az előzetesét, és nekem bejött. Tom Hanks általában jó szokott lenni a komédiákban, plusz még Philip Seymour Hoffman is játszik a filmben.
  • John Rambo  - Én már nagyon várom, és ha tényleg akkor bodycount lesz, mint az előzetesben, akkor biztosan nem okozhat csalódást.

Február 14.:

  • Cloverfield - Iszonyat nagy hype-ja volt a filmnek, ezt a jól eltalált előzetes is csak erősítette. A nagy valami letarolja New Yorkot. Én ennél többet nem is akarok megtudni előre, majd a moziban minden kiderül!

Február 21.:

  • Sweeney Todd - Johnny Depp és Tim Burton legújabb filmje egy szürreális mese, amiben gyilkolnak és énekelnek. Az előzeteseben látott képi világ nekem nagyon bejött, és ha lehet hinni a kritikáknak a film is be fog jönni.
  • Michael Clayton - Oscar-esélyes film, George Clooney-val a a főszerepben. Egyébként semmit nem tudok a filmről, csak az előzetest néztem meg.

Február 28.:

  • There Will Be Blood - A Nem vénnek való vidék mellett a másik nagy esélyes az Oscaron. Kár, hogy csak az átadás után láthatjuk a mozikban. A magyar cím Vérző olaj, de nekem az eredeti sokkal jobban tetszik, szóval inkább azt használom. A Sweeney Todd mellett ezt várom a leginkább. A film trailere meg itt látható.
  • Jesse James meggyilkolása, a tettes a gyáva Robert Ford - Állítólag egy marha jó western, Brad Pittel és Casey Affleckkel. Afflecket Oscarra is jelölték, ahogy a film operatőrét, Roger Deakinst is. A film trailere itt tekinthető meg.
  • I'm Not There - Bob Dylan életének korai szakaszáról készült rendhagyó életrajzi film. Szintén tuti nézős, hiszen annyi jót lehetett a filmről hallani, és hát Bob Dylan élete nem nevezhető mindennapinak. Már az előzetes is iszonyat jóra sikerült. Mondjuk a magyar címre kíváncsi leszek.
Címkék: ajánló