Kritika: Death Sentence

A film plakátját látva egy ütős akciófilmre számítottam kegyetlen verekedésekkel, kíméletlen gyilkosságokkal és sok vérrel fűszerezve. Ehhez képest egy nagyon közepes filmet kaptam, amit 5/10-nél jobbra nem tudtam értékelni.

Nick Hume (Kevin Bacon) sikeres ember, szerető családban él, van szép asszonykája meg két tehetséges kölke. Az öröm egészen pontosan addig tart, amíg idősebb fiát egy beavatási szertartás keretében az egyik leendő bandatag meg nem öli. Bizonyíték hiányában nem ítélik el a tetteseket, ezért Nick a kezébe veszi a dolgot, és bosszút áll fia haláláért.

A sztori tehát elég sablonos, de nem lett volna baj vele, ha az üresjáratok helyett több akció kerül a filmbe. Gyakorlatilag két hosszabb akciójelenetet leszámítva nem történik túl sok érdekfeszítő dolog a Death Sentence-ben, a film sokszor unalmassá válik. Nem mondom, a történetben volt pár meglepő esemény, és a lelki rész is érdekes lehetett volna, de sajnos nem lett az. Az akciók amúgy tényleg nagyon profik és izgalmasak voltak, ilyen szempontból egy rossz szót se lehet mondani, csak hát nagyon kevés volt. Szerintem a készítők nem tudták eldönteni, hogy most egy egyszerű bosszúfilmet, vagy egy lélektani mozit akarnak csinálni. Az előbbihez kevés volt az akció, az utóbbihoz pedig a színészek voltak bénák. Kevin Bacon mondjuk nem volt rossz, de a többiekről inkább egy szót se (főleg John Goodmanről ne, mert valami eszméletlen gáz volt).

Ahogy már írtam, ez bizony csak 5/10. Kár érte, mert többet ki lehetett volna hozni az ötletből.

Címkék: kritika, 5/10, 00s