Kritika: Hitman

Még ősszel mutatták be nálunk a Himant, nekem azonban csak most sikerült pótolnom. Meg kell mondanom jó, hogy nem néztem meg anno moziban, mert akkor tuti még jobban lehúztam volna, így is csak 4/10 lett a vége. Jól látszik, hogy mennyire csalóka egy trailer, hiszen a Hitman előzetese szerintem kurva jó volt, aztán a film egy nagy semmi.

A legnagyobb baj a filmmel az, hogy tehetségtelen emberek készítették. Mert Olyphant jó volt főhősnek, az akciók ígéretesek voltak, a sztori nem volt nagy szám, de ki lehetett volna belőle hozni valamit. Ehhez képest meg egy feszültségtől mentes, silány akciókkal teli (pl. a kardozós jelenet mennyire rossz volt), rosszul felépített film lett végül. Van pár jó kép, meg ötletes beállítás, meg a fegyverek hangja nagyon jó, de ez sajnos édeskevés. A legnagyobb baj az, hogy semmi feszültség nincs a 90 perc alatt, a legizgalmasabb jelenetek alatt talán elérte a pulzusom az 58-at. Max annyit. Ez a visszaemlékezős megoldás nem volt szerencsés, mert így tényleg semmi meglepetés nem érhette az embert. Egy napja láttam a filmet, mégis alig emlékszem valamire a sztoriból.

A színészekkel kapcsolatban, ahogy már írtam, Olyphant szerintem egész jó volt (basszus ez az ember majdnem 40 éves, rohadtul nem néz ki annyinak), a kötelező csaj szintén, bár ez elsősorban külsejének köszönhető. A két főhős tehát bőven elfogadható volt, ezért is érthetetlen, hogy miért nem sikerült normális mellékszereplőket válogatni hozzájuk? A gonoszok teljesen jellegtelenek, az interpol nyomozót játszó Született feleségekből ismert fószer azonban valami egészen botrányos volt. Az hagyján, hogy összesen egy arcot tud vágni, de ez a cigivel való szerencsétlenekedés (hogy rágyújt, ott van már a szájában, de inkább kiveszi, és ez vagy háromszor a film alatt) egyszerűen szánalmas volt. Most gyújtson rá, ha meg nem, akkor ne vegyen cigit a kezébe baszki. Ezen rohadtul felhúztam magam a film alatt.

Nem ragozom tovább a dolgot, összességében elég gyenge volt a Hitman, a 4/10 tényleg a legtöbb, amit kaphat. A csaj viszont tényleg nagyon szép, teljesen a hatása alá kerültem, ennek örömére a tovább után be is rakok egy képet róla.

Címkék: kritika, jócsaj, 4/10, 00s