Filmes lista 2008

Word dokumentumban eddig is írtam, hogy hány filmet láttam adott évben, gondoltam tehát, hogy veletek is megosztom ezt a listát. Az újonnan és az újra látott filmek (az értékelésükkel együtt) egyaránt szerepelni fognak a felsorolásban. Ha van a filmről kritika, a címre kattintva el lehet olvasni azt. Az ötletet amúgy aeon flux-tól loptam, akit pedig a geekz ihletett meg.

 

Január:

Először:

Újra:

Február:

Először:

Újra:

Március

Először:

Újra:

 

Április

Először:

 Újra:

Május

Először:

Újra:

Június

Először:

Újra:

 

Július

Először:

Újra:

 

Augusztus

Először:

Újra:

Szeptember

Először:

Újra:

Október

Először:

Újra:

  • Angyalszív (Angel Heart) - 10/10
  • Dogma - 9/10
  • Keresd a nőt (There's Something About Mary) - 7/10
  • A halál keresztútján (Miller's Crossing) - 10/10
  • Dumb és Dumber (Dumb and Dumber) - 9/10
  • Sólyom végveszélyben (Black Hawk Down) - 7/10
  • Ponyvaregény (Pulp Fiction) - 10/10
  • Oldboy - 10/10

November

Először:

Újra:

December

Először:

  • Persona - nagyon fontos film, elgondolkodtató, de nem élveztem annyira, osztályzatot inkább nem adok
  • A hihetetlen Hulk (The Incredible Hulk) - 4/10
  • Step Brothers - 3/10
  • A legyőzhetetlen (Invincible) - 7/10
  • Mamma Mia! - 7/10
  • Ne szórakozz Zohannal (You Don't Mess With The Zohan) - 6/10

Újra:

Címkék: egyéb